czwartek, 3 lipca 2014

Krótkie sprawozdanie z Cedyni...



W tym roku Cedynia zachwyciła przeprowadzonym obrzędem kupalnym. Był ślub, było ognisko i 
skoki, były tańce, śpiewy i duża ilość miodu :D. 

 Poza harcami miałam przyjemność pomóc przy tworzeniu pięknych paciorków, teraz mała reklama : Kram Savastiana
 
Razem z Gosią odwiedziłyśmy wszystkie kramy, zakupiłyśmy paciorki oraz wrzeciona z przęślikiem. 

 Po 5 edycjach w końcu miałam okazję porozmawiać z sokolnikiem i potrzymać przez chwilę jednego z jego pupili .
 W wolnym czasie robiłam chętnym różne warkocze i fryzury. Tu uwieczniłam fryzurę Olof:

Podsumowując Cedynia wyszła bardzo fajnie,  wszystkich wahających się nad przyjazdem serdecznie zapraszam :).

Tu link strony, gdzie znajdziecie więcej zdjęć wszystkich fotografów z Cedyni: Cedyńskie spotkania z historią. 
 A tu link to mojego albumu: Cedynia 2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz